Manifest
To, že se objevil koronavirus a s ním povinné dny v karanténě, nouzový stav zachvátil celý svět bez rozdílu, to nám dalo čas se zamyslet a potvrdilo nám to myšlenky, se kterými jsme chtěli začít nový koncept Royal cateringu.
Royal samozřejmě zůstává dál, něco královského, vznešeného, okázalého, výstředního, vítězného. Soustředit se teď ale chceme především na lokální. České. S tím přichází i respektování ročního období a sezónnosti. Česká příroda umí nabídnout produkty světové úrovně. Teď, víc než kdy jindy potřebujeme podpořit lokální pěstitele, chovatele, producenty, dodavatele. Vytvořit komunitu stejně smýšlejících lidí, kteří dbají na kvalitu, a navzájem se podporovat. Aneb jak už někdo řekl přede mnou „Mysli globálně, jednej lokálně.“
Nejsme ale žádní extrémisté. Víme, že jestliže chceme nabídnout našim klientům to nejlepší, musíme občas využít zahraničních zdrojů. S rozumem. A s důrazem na výběr dodavatele. Kvalita je totiž něco, z čeho ustupovat nechceme.
Zároveň chceme pracovat na co největší soběstačnosti a samostatnosti. Samostatnosti ve smyslu vytváření produktů, které se dají samostatně prodávat nehledě na nouzový stav, globální oteplování nebo válku. Obecně nejsme fanoušci polotovarů a už vůbec ne ve vaření. Věříme ale, že jsou určité potraviny a recepty, které byly přímo předurčené k tomu, aby dlouho vydržely, rychle člověka zasytily nebo se daly prakticky držet. Z vlastních zkušeností jsme takové produkty vymysleli a chceme je vyrábět a nabízet lidem i mimo naše akce, abychom rozšiřovali značku.
~ Manifest Karla Selingera, šéfkuchaře #jsmeroyal